17 Temmuz 2022 Pazar

Sea of Thieves pc indirme devam ediyor

Sea of Thieves pc indirme devam ediyor

Sea of Thieves pc indirme devam ediyor

 · Xbox beta programından Sea of Thieves indiriyordum ama %90'da kaldı hata verip duruyordu. Yeniden deneyince ise MB'lık bir şey indirip tekrar aynı hatayı veriyordu. Bilgisayarımı yeniden başlattım, şimdi ise oyunu hiç görmüyor ama PC'de hala yer kaplıyor. Dosyaların yüklü olduğunu User Interaction Count: 2  · Sea of Thieves'i Steam'den indirdim. Oyuna girmeye çalışırken resimde gördüğünüz hatayı aldım. Oyunu sildim ve Xbox Game Pass üzerinden yükledim yine aynı hatayla karşılaştım. Bu sefer internette araştırdım ve çoğu yöntemi denememe rağmen aynı hatayı aldım. Şu an tekrar Steam üzerinden indirdim ve aynı hata devam ediyor Play Sea of Thieves on PC. Sea of Thieves is an Action & adventure game developed by Microsoft Studios. BlueStacks app player is the best platform to play this Android game on your PC or Mac for an immersive gaming experience. Sea of Thieves lets players live the pirate’s life, sailing the high seas atop the deck of their very own pirate ship.4,4/5()



Sea of Thieves on Steam



Konu ile ilgili Sea of Thieves pc indirme devam ediyor aşağıdaki adreslerde belirtilen adımları uygulayın ve sonucu gözlemleyiniz. Bu yanıt yararlı oldu mu? Evet Hayır. Yardımcı olmadığı için üzgünüz. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz sitemizi geliştirmemize yardımcı olmaktadır. Öncelikle konuyla ilgili geç geri dönüşümüzden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Sea of Thieves oyununu verilen adımları uygulamanıza rağmen indiremediğinizden bahsetmişsiniz bu konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım. Öncelikle bazı anti-virüs programlarının bu oyunla çakışması olası olduğundan, varolan programları geçici olarak kaldırıp sorunu test etmenizi rica ederim. Yeniden başlattıktan sonra, Mağaza uygulamasını başlatmayın, bunun yerine Eylem Merkezi'nden kontrol edebileceğiniz pasif indirmeyi bekleyin. Sonra otomatik olarak yüklenen oyunu açabileceksiniz.


Bu yöntem sorununuzu çözmezse lütfen oyunun takıldığını gördüğünüzde mağaza yükleyicisini yeniden başlatmayı deneyiniz. Duruma göre kontrol edip bizi bilgilendirirseniz sevinirim, başka bir konuda bizimle iletişime kurmaktan çekinmeyiniz. Aşağıdan aramak istediğiniz yeri seçin Arama Topluluk'ta Ara. Toplulukta ve destek makalelerinde arayın Windows Windows 10 Topluluk üyesi ara. Merhaba çok garip bir sorunla karşı karşıyayım. Store da istediğim her türlü uygulamayı sorunsuz bir şekilde indirebiliyorum. Fakat sea of thieves hariç. Yükleye tıkladığım zaman hiç bir şekilde ilerleme olmuyor. Dosya kontrol ediliyor gibi yazılar yazıyor o şekilde kalıyor.


Hatta Sea Of Thieves insider versiyonunu bile indirebildim. Sea of Thieves pc indirme devam ediyor normal oyunu indiremiyorum takılı kalıyor. Sea of thieves destekte buraya yönlendirdi. Örnek resim koyacağım orada forza yı indirebildiğimi göstermek için. Forumlarda ki tüm çözümleri denedim fakat hiç biri işe yaramadı. Lütfen tekrar tekrar onları önermeyin, Sea of Thieves pc indirme devam ediyor. Kısa özet olarak Sea Of Thieves hariç her şeyi indirebilirken Sea Of Thieves i indiremiyorum. Yardımınızı bekliyorum. Bu konu kilitli. Soruyu izleyip yanıtı yararlı olarak oylayabilirsiniz, ancak bu konuya yanıt veremezsiniz.


Ben de aynı soruya yanıt arıyorum Kötüye kullanım bildir. Ayrıntılar gerekli :. İptal Gönder. Cem Altunbaş Gönüllü Moderatör. Merhaba Cihat Kamil BAŞARAN, Microsoft Destek Forumu'na hoş geldiniz. Saygılar, Cem. Bu yanıttan ne kadar memnun kaldınız? Cem Altunbaş adlı kullanıcının Nisan 28, tarihli gönderisine yanıt olarak. Maalesef işe yaramıyor önerdiğiniz çözümler. Tek bir uygulamada yaşıyorum bu sıkıntıyı. Bilgisayara Format attım. Güncellemeleri yüklemeden önce indirmeyi başlatabildim. Fakat Windows güncellemesi sonrası tekrar başladı. Cihatka adlı kullanıcının Nisan 28, tarihli gönderisine yanıt olarak. Merhaba Cihat Kamil BAŞARAN, Öncelikle konuyla ilgili geç geri dönüşümüzden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Ardından şu adımları izleyiniz; Mağaza uygulamasında mevcut tüm indirme işlemlerini iptal edin.


Bir kez daha Sea of Thieves indirmeye başlayın, Sea of Thieves pc indirme devam ediyor. İndirme başlar başlamaz, bilgisayarı hemen yeniden başlatın. Hizmetler Sekmesini Seçin 3. Microsoft Mağazası Yükleyicisini bulun 4. Sağ tıklayın ve Yeniden başlat seçeneğini seçin. Saygılar, Irem. Diğer dillerde bu site x. Čeština Dansk Deutsch English Español Français Italiano Magyar Nederlands Norsk Bokmål Polski Português Suomi Svenska Ελληνικά Русский עברית العربية ไทย 한국어 中文 简体 中文 繁體 日本語.




HOW TO DOWNLOAD SEA OF THIEVES FOR FREE - JULY 2022 - MULTIPLAYER

, time: 2:20





Sea of Thieves Microsoft Store İndirme Problemi - Microsoft Community


Sea of Thieves pc indirme devam ediyor

 · #1 Evet başlıkta da belirtiğim gibi indirmeyi başlatırken 78 GB yer ayırıyor bir de üzerine harcamaya devam ediyor yani GB yerim var başlarken 86 oluyor. İndikçe indirdiği kadar harcamaya devam ediyor garip tarafı indirmeyi durdurunca işte 2  · Xbox beta programından Sea of Thieves indiriyordum ama %90'da kaldı hata verip duruyordu. Yeniden deneyince ise MB'lık bir şey indirip tekrar aynı hatayı veriyordu. Bilgisayarımı yeniden başlattım, şimdi ise oyunu hiç görmüyor ama PC'de hala yer kaplıyor. Dosyaların yüklü olduğunu User Interaction Count: 2  · Sea of Thieves bildiğiniz gibi 20 Martta çıktı. Steam’a gelmemiş olması ben dahil birçok oyuncuyu ne yapmaları konusunda soru işaretleriyle başbaşa bıraktı. Steam dışında yerlerden satın aldığımızda online oynanır mı ve güncellemeler gelmeye devam eder mi? Bu konulara oldukça yabancıyım. Bilen arkadaşlarım var ise bizi bilgilendirseler fena blogger.com Interaction Count: 11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder